nuffnang ads

Dec 26, 2012

Super monsters ate my condo!

Dah lama tak main game.

Sebab sekarang banyak games kat Itunes ialah free or reduced price, maka rajin la download game2 yg sebelum ni mahal.

Akibatnya telah mengdownload satu game yang penuh warna warni dan kegembiraan. Super monsters ate my condo! Ianya percuma kawan-kawan (katanya for limited time. so hurry!download nowwww!)

Apa yang seronok? aku suka berusaha untuk mendapatkan MEGA ZONE!!! maka score akan menjadi berjuta-juta! Current high score aku 300 juta. Game ni mcm biasa la, kena ikut mission dia to upgrade to level lain. Setiap level makin susah la. Sebelum ni aku addicted dengan jetpack kejap, tapi berkali-kali dah main sampai habis mission and ulang balik.

So sebab game ni agak sukar, nak beli mcm power booster ialah mahal, maka terpaksa tweet score everytime lepas main. Setiap tweet worth 100 coins and sometimes 500 coins. So maafkan aku kawan-kawan..aku telah spam timeline twidder yaww. Haish..cepatlah petang. Nak balik main game.

Oh ye..ini telah menyebabkan nafsu untuk ipad mini telah berkurangan..ewah. ternyata main game dalam ipad mega lebih mengkhayalkan.



imagearcadesushi.com

3 comments:

Field Engineer Mangkuk said...

Woi. Pergi kerja laaaaa. Inbefore "aku perabih cuti la".

Aku baru try main game kat desktop. Beli kat STEAM. murah gila. USD1.99. Baru la desktop aku hilang dara main game.

rawsktar said...

menyampah.

steam tu apa? steambot tau lah

Field Engineer Mangkuk said...

online store laaa, jual game untuk windows/mac mcm itunes jual apps unt iOS