nuffnang ads

Dec 19, 2012

saikoness comes with a price.

I am weak. Sleepy. I need jus delima. Ewah.

hey hey lupa nk cerita.

After 28km walk, aku saja menggatal self-check iud placement. berani tak berani tak? :P

Pastu..macam eh? kenapa macam panjang je benang ni? eh? eh? ntah2 T dia dah terbalik tak? eh eh?

Kemudian datang satu panic attack. Telefon laki segera! "Yanggggggg! malam ni gakkkkk nk jumpa gynae. Tak kisahhh laa gynae manaaa. I nak check iud ni. Ntah2 terbalik sebab dok buat lunges bagai tuuuuu, dok jalan sampai 28km tewwwww". Bukan main kak nam aku.

Lalu, suami aku yg melayan je aku punya saiko bawak la aku pegi Poliklinik Delaila kat SS19 tu. Chis tunggu kemain lama. Scan 2 minit, cakap seminit. Tapi Alhamdulillah katanya, takde apa pon. Semua normal. IUD tak tunggang terbalik macam aku bayangkan. Elok je keadaannya. Saiko siot aku.

Masa nk bayar, konfiden bagi 6o hengget. "Kak, seratus dua puluh ye". MAHALNYE. Scan 60, consultation 60. Alang-alang dah saiko sangat, bayar je la kan harga kesaikoan aku. hoh.


1 comment:

sikulat said...

padan muke si saiko.. hahahhaa